lördag 25 februari 2017

My bestest friend

När folk ständigt frågar varför man plattar håret.. Vilka är det som alltid frågar? Alla människor som har självrakt hår, som jag förövrigt ibland vill spy på då dom kan duscha och gå ut utan att behöva föna/platta håret efter. Jag plattar mitt hår dels för att jag har naturligt lockigt hår. Visst, lockar kan vara jättefint, men jag tycker inte att det ser bra ut på mig när jag har kort hår. Men jag plattar det även för att det tar bort det frissiga. Ja, värme på frissigt/torrt/skadat/slitet hår gör det bara värre, men jag bryr mig inte. Jag trivs i mitt plattade hår, punkt slut.

Haha, that difference tho... På första bilden är mitt hår bara fönat, därav inga lockar, på andra är resultatet efter att plattången har utövat sin magi. Plattången, min bästaste vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar